5 januari 2024

Blazoen

 Mam is af en toe in paniek, dus hadden we bedacht dat de Bach rescue druppels een oplossing konden zijn. Loes kocht ze dinsdagochtend, we probeerden het uit, maar toen ze het echt nodig hadden, woensdagavond vlak voor Loes en ik de schouwburg in gingen, kreeg pa de spray niet aan het werk. Het wisselt erg met paniek en berusting, aan het eind van deze week gaat ze voor het eerst naar de dagbesteding. Ik hoop zo dat ze het leuk vindt!

Ik wenste de Hulp met een boks Happy New Year en liep naar mijn bureau waar ik wc-boodschappen deed en dacht aan Indra. Een medegang-gebruiker gaf me haar adres en ik appte de gang wat er was gebeurd en dat ik een kaart namens ons zou sturen. Altijd dezelfden die reageren. Over reageren gesproken: nog steeds niets van Michel gehoord. Kan ik verwachten dat een doodziek persoon eens als eerste contact zoekt? Of ligt dat standaard bij mij?

Na het bureau liep ik naar de brasserie op de hoek om te lunchen met Ida, wat gezellig was, we hielden het simpel en ik was na een uur weer gaar. Ik moet toch eens proberen om weer wat uithoudingsvermogen op te bouwen. Hoe doe ik dat? Als mijn rug beter is ga ik weer hardlopen. Wandelen lukt wel weer, gewoon geen zware rugzak om doen. Ik heb wel George afgebeld en onze afspraak verplaatst naar een zaterdag, een mooi afgebakende omdat ik daarna na de opening van Karel ga. Ik heb Freya geappt dat ik weer zin heb in werk. Gewoon blijven zeggen, dan komt de lol vanzelf wel.

Ondertussen bevestigde Rock een blazoen aan de achtermuur van de tuin. Hij heeft dan 11 meter om te schieten zodra zijn boog binnenkomt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten