8 januari 2024

Beetjes

 Lessons in Chemistry uitgelezen, ontbeten met mijn eigen granola wat fantastisch voelt en ja ook zo smaakt, uurtje gewandeld, hoog op de bank gezeten vanwege rug en bedacht dat ik die oefeningen eens moet doen (fysio: op handen en knieĆ«n de rug bol en hol maken, chiro: hangen aan de deur, voeten op de grond houden), podcasts geluisterd (mijn downloadmap raakt weer vol omdat ik nu probeer meer van de stilte te genieten), en met Michel afspraak gemaakt voor donderdagmiddag. Ik denk niet dat hij de fiets nog zal gebruiken maar ik neem het mee, kunnen we nog altijd zien. En als hoogtepunt van de dag: kerstboom afgetuigd. Nu vragen we elkaar steeds wanneer ze langskomen om de boom op te halen.

Het is maandagochtend, ik ga voor het eerst in tijden weer naar het werk. Ik zie er niet tegenop en ik verheug me niet overmatig. Het is. Die ene woensdag voor de vakantie dat ik er was merkte ik dat ze verdomd weinig waren opgeschoten, dus ik ga een lekker late trein nemen en op kantoor vooral koffiedrinken en bijpraten. Ik zie wel hoe het loopt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten